224 262 867

ŠKODA Bez starostí - operativní leasing pro soukromé osoby

350x200-2350x200-3350x200-4

Důvodů, proč jste si ještě nepořídili nové auto, může být mnoho. ŠKODA Bez starostí řeší všechny.

Nová služba ŠKODA Bez starostí přináší jednu výhodu za druhou:

  • Bez starostí | Veškerou administrativu spojenou s vozem vč. prodeje ojetého vozu vyřídíme my.
  • Můžete ho mít snadno | Využijte nabídky skladových vozů, které jsou ihned k dispozici. Odpovídá-li vašim představám jiný vůz, klidně si jej objednejte.
  • Nulová investice do pořízení vozidla | Platíte pouze měsíční nájemné a ani korunu navíc.
  • Neřešíte pojištění | Měsíční splátka zahrnuje zákonné i havarijní pojištění, vč. obvodových skel. Také máte nárok na náhradní vůz a navíc pojištění právní ochrany.
  • Záruka a 100% servis | Za kvalitu ručíme. Po celou dobu leasingu vám platí tovární záruka. Špičková péče o vůz podle pokynů výrobce, vč. sezónních pneu v ceně.
  • Stále nový vůz | Je otázkou stylu, pocitu bezpečí i aktuálních potřeb nejezdit starším vozem. Vyberte si každé dva roky ten nejvhodnější vůz.
  • Můžete mít jakýkoliv model.

Na výběr máte ze 2 variant: ŠKODA Bez starostí se ŠKODA předplaceným servisem nebo ŠKODA Bez starostí bez servisu.
Měsíční splátka vždy zahrnuje: povinné ručení, havarijní pojištění s 5% nebo 1% spoluúčastí, pojištění obvodových skel
Měsíční splátka může zahrnovat: kompletní servis, sadu zimních kol včetně přezutí vozu

Více informací o podmínkách ŠKODA Bez starostí vám rádi poskytneme na telefonu 240 200 750.

Na co se chcete zeptat? Známe odpovědi.

Kolik mě bude auto stát?
Platíte pravidelné měsíční splátky, jejichž orientační výše je následující.

MODELBARVASPLÁTKA S DPH JIŽ OD 
CITIGO 3D Ambition 1,0 MPI 44 kWZ5Z5 - Modrá Pacific3 959 Kč MÁM ZÁJEM
CITIGO 5D Ambition 1,0 MPI 44 kWZ5Z5 - Modrá Pacific4 249 Kč MÁM ZÁJEM
FABIA Active 1,0 MPI 44 kWZ5Z5 - Modrá Pacific3 809 Kč MÁM ZÁJEM
FABIA Combi Active 1,0 MPI 55 kWZ5Z5 - Modrá Pacific4 259 Kč MÁM ZÁJEM
RAPID Active 1,0 TSI 70 kWZ5Z5 - Modrá Pacific4 839 Kč MÁM ZÁJEM
RAPID SB Active 1,0 TSI 70 kWZ5Z5 - Modrá Pacific4 769 Kč MÁM ZÁJEM
OCTAVIA Active 1,0 TSI 85 kWZ5Z5 - Modrá Pacific5 689 Kč MÁM ZÁJEM
OCTAVIA Combi Active 1,0 TSI 85 kWZ5Z5 - Modrá Pacific6 089 Kč MÁM ZÁJEM
KODIAQ Active 1,4 TSI 110 kW 4x4Z5Z5 - Modrá Pacific9 699 Kč MÁM ZÁJEM
SUPERB Active 1,4 TSI 110 kW ACTZ5Z5 - Modrá Pacific7 969 Kč MÁM ZÁJEM
SUPERB Combi Active 1,4 TSI 110 kW ACTZ5Z5 - Modrá Pacific8 479 Kč MÁM ZÁJEM

Pozn.: Vzorové příklady splátek pro 48 měsíců / 80 000 km (20 000 km za rok) se ŠKODA Předplacený servis STANDARD 5 let 100 000 km, bez zimních kol 

Kdy zaplatím první a kdy další splátky?
První splátka se hradí vždy při uzavření smlouvy a následující splátky mají splatnost vždy k 1. dni následujícího měsíce. Pokud tedy uzavřete smlouvu k 30. dni v měsíci, následující splátku musíte uhradit již následující den, respektive za dva dny. Splátkový kalendář dostanete při uzavření smlouvy.

Kdo hradí pokuty za dopravní přestupky?
Za placení pokut je odpovědný vždy nájemce vozu. ŠkoFIN v případě výzvy postupuje vždy informace o nájemci Policii ČR.

Co mám dělat, když mám pojistnou událost?
Vždy kontaktovat ŠkoFIN a pojišťovnu.

Kdy si mám objednat nový vůz?
Doporučujeme 6 měsíců před ukončením smlouvy – ŠkoFIN vás bude informovat o blížícím se konci smlouvy v tomto časovém předstihu.

Kam mám jezdit na garanční servis nebo do pneuservisu? Servisovat můžete vůz u nás v jedné z poboček AUTO OPAT, případně využijte služeb v jakémkoliv autorizovaném servisu ŠKODA AUTO.

Co mám dělat, když potřebuji s autem do servisu? Objednejte se k nám nebo do jiného autorizovaného servisu ŠKODA AUTO.

Vracím s vozem také pneumatiky? Ne, vůz vracíte na letních pneumatikách.

Můžu si auto odkoupit po skončení pronájmu?
Ano, sdělte nám tento požadavek při sjednávání smlouvy a my vám sdělíme orientační cenu.

Může s mým vozem jezdit rodinný příslušník nebo ho mohu zapůjčit cizí osobě? Rodinný příslušník vůz řídit může, v případě třetí osoby o možnost užívání zažádejte ŠkoFIN. V tomto případě kontaktujte klientské centrum na telefonu 224 992 410.

Sčítají se mi najeté kilometry za dobu pronájmu? Mohu jeden rok najet 10 tisíc a druhý rok 30 tisíc kilometrů, přestože limit je 20 tisíc kilometrů na rok?
Ano, kilometry se sčítají. Pokud je smlouva na 2 roky, můžete tedy najet celkem 40 tisíc kilometrů. Za přejeté kilometry nad tento uvedený rámec uhradíte po ukončení smlouvy 1,50 Kč/km bez DPH.

Mohu si pronajmout více než jeden vůz?
Ano, na své rodné číslo nebo IČ můžete uzavřít až 2 smlouvy.

Mohu vrátit vůz před ukončením smlouvy?
Jedná se o předčasné ukončení smlouvy a ŠkoFIN s vámi provede finanční vyrovnání. V případě, že nejste schopni splácet, máte možnost vůz případně převést na třetí osobu.

Co se stane, pokud mi vůz bude odcizen?
Ihned tuto událost musíte nahlásit telefonem nebo e-mailem ŠkoFINu a pojišťovně. Do vyřešení celého případu je smlouva aktivní a platná. Ukončení smlouvy proběhne na základě potvrzení o odložení případu vydaným Policií ČR nebo jinými orgány, po kterém proběhne vyrovnání s pojišťovnou a dojde k finančnímu vyrovnání ŠkoFINem a klientem. Klient hradí zvolenou spoluúčast z ceny automobilu a také případný rozdíl z finančního vyrovnání. Toto platí, pokud vůz nebyl nalezen a vám vrácen.

Kde je uložen nebo kdo má v držení velký technický průkaz
Originál je uložen u ŠkoFINu. V případě, že jej budete potřebovat, ŠkoFIN vám ho po zdůvodnění pošle. Nesmíte být však v prodlení se splátkami.

Co mám dělat, když potřebuji opravit auto v zahraničí?
V zahraničí se provádí pouze neodkladné opravy závad znemožňujících pokračovaní v jízdě nebo závad, u kterých hrozí zvětšení rozsahu škody v případě, že nebudou okamžitě odstraněny. Ihned kontaktujte ŠkoFIN, který, je-li to možné, zajistí bezhotovostní úhradu opravy prostřednictvím spřízněné zahraniční společnosti. V zemích, kde úhrada prostřednictvím takovéto společnosti není možná, musíte náklady uhradit sami a zajistit, aby faktury za opravy byly vystaveny na ŠkoFIN, který vám následně fakturu uhradí v české měně – přepočet kurzem ČNB devizy střed platný ke dni vystavení faktury.

Mohu si dodatečně namontovat na vůz třeba tažné zařízení?
Veškeré úpravy je potřeba nechat si schválit ŠkoFINem před jejich provedením.

Jak mám postupovat při opravě vozu?
Opravy se provádí v síti autorizovaných prodejců ŠKODA AUTO. Pokud se jedná o pojistnou událost, nahlašte ji prosím pojišťovně a ŠkoFINu. Pokud si nejste jisti, zda je nutno poškození opravovat, postupuje podle norem poškození, které najdete v Manuálu řidiče ve voze. Poškození nad rámec těchto norem je buď hrazeno z vaší pojistky, nebo – pokud se na poškození pojištění nevztahuje – musíte toto poškození uhradit vy.

Co se bude dít v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz? Vždy kontaktujte ŠkoFIN a pojišťovnu. V případě vámi zaviněné nehody vám pojišťovna poskytne bezplatně náhradní vůz na dobu 3 dnů, v případě nezaviněné nehody platí viník zapůjčení náhradního vozu na dobu max. 30 dní.

Kam vracím vůz po skončení leasingu? K nám do AUTO OPAT, obecně k obchodníkovi, u kterého jste vůz zakoupili.

Chcete se dozvědět víc? Zeptejte se nás na Facebooku

Kompletní obchodní podmínky najdete ZDE

Tento produkt je nabízen společností ŠkoFIN s.r.o., IČ: 45805369, se sídlem Pekařská 6, 155 00 Praha 5 (dále jen „ŠkoFIN“). Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a jejím přijetím nevzniká mezi společností ŠkoFIN a druhou stranou závazkový vztah. Detailní nabídka je k dispozici u smluvního partnera ŠKODA a ŠkoFIN, nebo na webových stránkách www.skoda-auto.cz/bezstarosti. Na poskytnutí produktu nevzniká právní nárok, každá zpracovaná nabídka (kalkulace) podléhá individuálnímu schválení.

Kontaktní formulář

Preferuji kontakt *
Marešová

Michaela Marešová

Prodej nových vozů
727 983 066
Napsat email

Dny testovacích jízd ŠKODA 2017 jsou za námi!

17. 6. 2017 jsme se mohli setkat v Pohádkovém lese Hostivař na Dnech testovacích jízd ŠKODA! Celý den jste s námi soutěžili, učili se novým věcem a samozřejmě prověřovali vozy ŠKODA, jak celý den…