Nový vůz jednoduše a rychle. Jak to? Takto!
Jezděte vozem ŠKODA Bez starostí o akontaci. Je jen na vás, jestli si ho pohodlně vyberete v několika snadných krocích online, nebo dáte přednost možnosti navolit si jej do posledního detailu podle svých představ u prodejce.
Využijte možnost zvolit si svůj vysněný model ŠKODA v individuální konfiguraci, včetně libovolné motorizace, výbavového stupně nebo volitelných prvků výbavy. Nabídka ŠKODA Bez starostí nabízí pestrou modelovou paletu vozů ŠKODA. Vše bez akontace, bez čekání, bez starostí.
Jaké jsou výhody pořízení nového vozu se ŠKODA Financial Services?
Na co se akce vztahuje a co při využití akce obdržíte?
Podmínky akční nabídky
Nabídka ŠKODA Bez starostí se vztahuje i na naše skladové vozy dostupné ihned.
Co je to operativní leasing pro soukromé osoby?
Operativní leasing je služba, která je hojně využívaná mezi firmami a podnikateli. V rámci programu ŠKODA Bez starostí mohou jeho výhody využívat i soukromé osoby. Jedná se o dlouhodobý pronájem vozu na stanovenou dobu s předem zvoleným rozsahem služeb. Fixně stanovená výše měsíční splátky je o něco vyšší než u klasického finančního leasingu, ale tato částka v sobě zahrnuje i služby jako servis vozu, pojištění a silniční daň, v případě leasingu s rozšířenými službami navíc i náhradní vozidlo, asistenční služby a další služby. Proto „bez starostí“.
Kolik mě bude auto stát?
Platíte pravidelné měsíční splátky, jejichž výše se odvíjí od vybraného modelu a jeho konkrétní motorizace, viz základní ceník výše. Nejlevnější varianty vycházejí z kombinací ročního nájezdu, délky pronájmu, spoluúčasti pojištění.
Kdy zaplatím první a kdy další splátky?
První splátka se hradí vždy při uzavření smlouvy a následující splátky mají splatnost vždy k 1. dni následujícího měsíce. Pokud tedy uzavřete smlouvu k 30. dni v měsíci, následující splátku musíte uhradit již následující den, respektive za dva dny. Splátkový kalendář dostanete při uzavření smlouvy.
Kdo hradí pokuty za dopravní přestupky?
Za placení pokut je odpovědný vždy nájemce vozu. ŠkoFIN v případě výzvy postupuje vždy informace o nájemci Policii ČR.
Co mám dělat, když mám pojistnou událost?
Vždy kontaktovat ŠkoFIN a pojišťovnu.
Kdy si mám objednat nový vůz?
Doporučujeme 6 měsíců před ukončením smlouvy – ŠkoFIN vás bude informovat o blížícím se konci smlouvy v tomto časovém předstihu.
Kam mám jezdit na garanční servis nebo do pneuservisu? Servisovat můžete vůz u nás v jedné z poboček AUTO OPAT, případně využijte služeb v jakémkoliv autorizovaném servisu ŠKODA AUTO.
Co mám dělat, když potřebuji s autem do servisu? Objednejte se k nám nebo do jiného autorizovaného servisu ŠKODA AUTO.
Vracím s vozem také pneumatiky? Ne, vůz vracíte na letních pneumatikách.
Můžu si auto odkoupit po skončení pronájmu?
Ano, sdělte nám tento požadavek při sjednávání smlouvy a my vám sdělíme orientační cenu.
Může s mým vozem jezdit rodinný příslušník nebo ho mohu zapůjčit cizí osobě? Rodinný příslušník vůz řídit může, v případě třetí osoby o možnost užívání zažádejte ŠkoFIN. V tomto případě kontaktujte klientské centrum na telefonu 224 992 410.
Sčítají se mi najeté kilometry za dobu pronájmu? Mohu jeden rok najet 10 tisíc a druhý rok 30 tisíc kilometrů, přestože limit je 20 tisíc kilometrů na rok?
Ano, kilometry se sčítají. Pokud je smlouva na 2 roky, můžete tedy najet celkem 40 tisíc kilometrů. Za přejeté kilometry nad tento uvedený rámec uhradíte po ukončení smlouvy 1,50 Kč/km bez DPH.
Mohu si pronajmout více než jeden vůz?
Ano, na své rodné číslo nebo IČ můžete uzavřít až 2 smlouvy.
Mohu vrátit vůz před ukončením smlouvy?
Jedná se o předčasné ukončení smlouvy a ŠkoFIN s vámi provede finanční vyrovnání. V případě, že nejste schopni splácet, máte možnost vůz případně převést na třetí osobu.
Co se stane, pokud mi vůz bude odcizen?
Ihned tuto událost musíte nahlásit telefonem nebo e-mailem ŠkoFINu a pojišťovně. Do vyřešení celého případu je smlouva aktivní a platná. Ukončení smlouvy proběhne na základě potvrzení o odložení případu vydaným Policií ČR nebo jinými orgány, po kterém proběhne vyrovnání s pojišťovnou a dojde k finančnímu vyrovnání ŠkoFINem a klientem. Klient hradí zvolenou spoluúčast z ceny automobilu a také případný rozdíl z finančního vyrovnání. Toto platí, pokud vůz nebyl nalezen a vám vrácen.
Kde je uložen nebo kdo má v držení velký technický průkaz
Originál je uložen u ŠkoFINu. V případě, že jej budete potřebovat, ŠkoFIN vám ho po zdůvodnění pošle. Nesmíte být však v prodlení se splátkami.
Co mám dělat, když potřebuji opravit auto v zahraničí?
V zahraničí se provádí pouze neodkladné opravy závad znemožňujících pokračovaní v jízdě nebo závad, u kterých hrozí zvětšení rozsahu škody v případě, že nebudou okamžitě odstraněny. Ihned kontaktujte ŠkoFIN, který, je-li to možné, zajistí bezhotovostní úhradu opravy prostřednictvím spřízněné zahraniční společnosti. V zemích, kde úhrada prostřednictvím takovéto společnosti není možná, musíte náklady uhradit sami a zajistit, aby faktury za opravy byly vystaveny na ŠkoFIN, který vám následně fakturu uhradí v české měně – přepočet kurzem ČNB devizy střed platný ke dni vystavení faktury.
Mohu si dodatečně namontovat na vůz třeba tažné zařízení?
Veškeré úpravy je potřeba nechat si schválit ŠkoFINem před jejich provedením.
Jak mám postupovat při opravě vozu?
Opravy se provádí v síti autorizovaných prodejců ŠKODA AUTO. Pokud se jedná o pojistnou událost, nahlašte ji prosím pojišťovně a ŠkoFINu. Pokud si nejste jisti, zda je nutno poškození opravovat, postupuje podle norem poškození, které najdete v Manuálu řidiče ve voze. Poškození nad rámec těchto norem je buď hrazeno z vaší pojistky, nebo – pokud se na poškození pojištění nevztahuje – musíte toto poškození uhradit vy.
Co se bude dít v případě dopravní nehody? Mám nárok na náhradní vůz? Vždy kontaktujte ŠkoFIN a pojišťovnu. V případě vámi zaviněné nehody vám pojišťovna poskytne bezplatně náhradní vůz na dobu 3 dnů, v případě nezaviněné nehody platí viník zapůjčení náhradního vozu na dobu max. 30 dní.
Kam vracím vůz po skončení leasingu? K nám do AUTO OPAT, obecně k obchodníkovi, u kterého jste vůz zakoupili.
Chcete se dozvědět víc? Zeptejte se nás na Facebooku
Kompletní obchodní podmínky najdete ZDE
Tento produkt je nabízen společností ŠkoFIN s.r.o., IČ: 45805369, se sídlem Pekařská 6, 155 00 Praha 5 (dále jen „ŠkoFIN“). Tato indikativní nabídka není nabídkou ve smyslu § 1732 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, a jejím přijetím nevzniká mezi společností ŠkoFIN a druhou stranou závazkový vztah. Detailní nabídka je k dispozici u smluvního partnera ŠKODA a ŠkoFIN, nebo na webových stránkách www.skoda-auto.cz/bezstarosti. Na poskytnutí produktu nevzniká právní nárok, každá zpracovaná nabídka (kalkulace) podléhá individuálnímu schválení.
Tyto stránky jsou chráněny reCAPTCHA a platí zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Google.